از مؤسسه تحصیلات عالی رازی با اهدای لوح تقدیر توسط پوهنتون المصطفی تقدیر گردید

در محفلی که به مناسبت اختتامیه نمایشگاه آثار علمی-تحقیقی و توزیع تقدیرنامه‌ به شرکت‌کنندگان این نمایشگاه، روز سه‌شنبه (5 جدی مطابق 14جمادی‌الثانی 1445) در پوهنتون جامعه‌المصطفی –واحد کابل برگزار شده بود، مؤسسه تحصیلات عالی رازی نیز با اهدای لوح تقدیر مورد تمجید و سپاس قرار گرفت.

داکتر حکمت معاون پژوهشی المصطفی ضمن تقدیر از تمام اشتراک‌کنندگان در نمایشگاه آثار علمی-تحقیقی این پوهنتون اظهار داشت، اشتراک‌کنندگان این نمایشگاه نسبت به سال‌های پیش بسیار بود و از 11 غرفه‌ای که در این نمایشگاه وجود داشت، 6 غرفه به آثار علمی و تحقیقی پوهنتون‌های دیگر اختصاص داشت.

به گفتۀ وی، در نمایشگاه امسال ضمن نمایش آثار علمی محققین و دانشمندان، برنامه‌های دیگری از قبیل کارگاه‌های آموزشی مقاله‌نویسی، روش تحقیق و نقد کتاب، نیز مورد اجرا قرار گرفت که باعث رونق و شکوه این نمایشگاه گردیده بود.

گفتنی است که نمایشگاه آثار علمی-تحقیقی پوهنتون المصطفی به تاریخ 18 قوس برگزار گردیده بود که تا 23 قوس ادامه داشت. پوهنتون‌های کاتب، خاتم‌النبیین، رازی، زاول، گوهرشاد و ابن سینا از جمله پوهنتون‌هایی بودند که تولیدات علمی شان را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته بودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *