رئیس جدید مؤسسه تحصیلات عالی رازی به کارش آغاز کرد

رئیس جدید مؤسسه تحصیلات عالی رازی روز دوشنبه (30 اسد) با حضور معاونت علمی و شماری از مدیران و کارمندان این مؤسسه رسماً به کارش آغاز کرد.

سیدامان‌الله امین مؤسس محترم مؤسسه تحصیلات عالی رازی در پیام صوتی خود داکتر نصیراحمد ارغندابی را شخص با تجربه، جوان و موفق خواند و از تمام هیئت رهبری مؤسسه خواست تا با وی همکاری نمایند و ایشان را در مسیر پرخم و پیچ تحصیلات عالی همراهی کنند.

وی افزود: ریاست زمانی موفق خواهد بود که از پشتوانه و حمایت همه‌جانبه کارمندان و بخش‌های مختلف مؤسسه برخوردار باشد.

همچنین غلام‌محی‌الدین رسولی معاون علمی-تدریسی مؤسسه در جلسه معرفی رئیس جدید مؤسسه تحصیلات عالی رازی، ضمن ابراز خورسندی از وجود داکتر نصیراحمد ارغندابی به عنوان رئیس جدید مؤسسه تحصیلات عالی رازی، حضور وی را یک گام مثبت در  جهت ارتقای کیفی مؤسسه خوانده اظهار داشت: جناب ارغندابی یک شخص با تجربه، کاردان و فعال است و از توانمندی‌های بالایی در جهت مدیریت این مؤسسه برخوردار می‌باشد.

وی همچنین افزود: امیدواریم که با حضور پرتوان رئیس جدید، بتوانیم بر چالش‌های موجود فایق آییم و گام‌های ارزنده‌ای را در جهت ترقی و بهبود کیفی مؤسسه برداریم.

داکترنصیراحمد ارغندابی نیز ضمن اظهار قدردانی از اعتماد مؤسس مؤسسه تحصیلات عالی رازی جناب سیدامان الله امین، گفت: من قول می‌دهم که با تمام توان و قدرت در خدمت محصلان و جامعه باشم و بتوانم راه دشوار تحصیلی را برای محصلان عزیز هموار سازم.

وی علاوه کرد: ما با همسویی و همدستی همهکارمندان مؤسسه تحصیلات عالی رازی می‌توانیم به توفیقات بزرگ دست یابیم. ما با همکاری هم می‌توانیم زمینه رشد و کسب امتیازهای علمی این مؤسسه را به دست آوریم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *