سمینار آموزشی تنظیم مراسلات اداری و اصول نگارش مکاتبات برگزار شد

سمینار آموزشی تنظیم مراسلات اداری و اصول نگارش مکاتبات برگزار شد
این سمینار آموزشی روز سه‌شنبه (11 میزان) در تالار کنفرانس رازی با حضور ریاست، معاونان علمی-تدریسی، اداری و امور محصلان، آمران، مدیران و کارمندان مؤسسه تحصیلات عالی رازی برگزار گردید.
داکتر نصیراحمد ارغندابی رئیس مؤسسه تحصیلات عالی رازی ضمن تشکری از برگزارکنندگان این سمینار اظهار داشت که «سمینار آموزشی تنظیم مراسلات اداری و اصول نگارش مکاتبات» یک ضرورت برای ارتقای کیفیت کارمندان مؤسسه می‌باشد.
وی افزود که هدف از برگزاری این گونه سمینارها بلند بردن ظرفیت کارمندان است.
استاد احمد زبیر فرمان آمر تضمین کیفیت مؤسسه که مسئولیت تدریس این برنامه را به عهده داشت، با بیان اهمیت این سمینار از سوی وزارت تحصیلات عالی، به ده اصلی اشاره کرد که از مهم‌ترین اصول مراسلات اداری محسوب می‌شوند.
او این ده اصل را این‌گونه برشمرد: اصل وضاحت، اصل بی‌طرفی، اصل حفظ اسرار اداره، اصل اخلاق، رعایت زبان‌های رسمی کشور، رعایت تشریفات رسمی، مستند و مستدل بودن، شفافیت و پاسخگویی، برابری و عدم تبعیض و اصل رعایت مهلت معقول.
در پایان این سمینار آموزشی، استاد محمدسلیم سلیمی معاون علمی-تدریسی مؤسسه، هدف‌مندی را یکی از اصول کار سازمانی دانست و گفت؛ یک سازمان زمانی موفق خواهد بود که کارمندان آن با هدفمندی در آن نهاد کارنمایند.
سلیمی همچنین افزود؛ رویکرد مثبت ذهنی، داشتن فکر مثبت و ذهن خلاق از شرایط موفقیت در یک اداره است.
وی در پایان وعده سپرد که این‌گونه سمینارهای آموزشی به منظور ارتقای ظرفیت کارمندان همچنان ادامه خواهد یافت.

razi100901
razi100902
razi100903
razi100904
razi100905
razi100906
razi100907