امتحان سمستر بهاری آغاز شد

امتحان سمستر بهاری مؤسسه تحصیلات عالی رازی روز پنجشبه (15 سرطان) آغاز گردید.

مسئولان در مؤسسه تحصیلات عالی رازی، برگزاری امتحان سمستر بهاری را گام بلند در جهت رسیدن محصلان به آرزوی‌های علمی شان خواند و بر تلاش بیشتر محصلان تأکید کرد.

غلام‌محیی‌الدین رسولی معاون علمی–تدریسی مؤسسه تحصیلات عالی رازی ضمن تأکید بر تلاش‌های صادقانۀ نهادهای تحصیلات عالی گفت: افغانستان زمانی می‌تواند به پیشرفت، توسعه و آرامش دست یابد که آموزش‌های آکادمیک جایگاه خاص خود را در جامعه پیدا نماید.

به گفتۀ وی آموزش رکن اساسی توسعه است. هرگاه آموزش در صدر سیاست‌های دولت قرار گیرد، آن زمان است که ما به آیندۀ روشن افغانستان امیدوار خواهیم بود.

رسولی همچنین تأکید کرد که مؤسسه تحصیلات عالی رازی با دارا بودن بلندترین نیروی تحصیلی جوان سعی می‌ورزد تا در روند توسعه علمی کشور سهم بارزی داشته باشد.

معاون علمی مؤسسه تحصیلات عالی رازی با اشاره به اشتیاق پرشور جوانان به تحصیلات عالی، وعده سپرد تا برای جوانان علاقه‌مند به تحصیلات طبی زمینه و امکانات تحصیلی لازم را فراهم نماید.

گفتنی است مؤسسه تحصیلات عالی رازی در سال 1395 تأسیس و تا کنون بیش از 7 هزار محصل پسر و دختر را از دو رشته تکنالوژی طبی و قابلگی عالی فارغ داده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *