رئیس و اعضای هیئت رهبری ریاست صحت عامه کابل از مؤسسه تحصیلات عالی رازی دیدن کردند

رئیس و اعضای هیئت رهبری ریاست صحت عامه کابل روز سه‌شنبه (9 عقرب مطابق 16ربیع الثانی 1445) از مؤسسه تحصیلات عالی رازی دیدن کردند.

در محفلی که به همین مناسبت در تالار کنفراس این مؤسسه با حضور رئیس، معاونان، کارمندان، استادان و محصلان به شمول معاون علمی-تدریسی و شماری از محصلان انستیتوت علوم صحی رازی دایر گردیده بود، دوکتور نصیراحمد ارغندابی رئیس عمومی مؤسسه تحصیلات عالی رازی ضمن خوشامدگویی به هیئت رهبری ریاست صحت عامه کابل، اظهار امیدواری کرد که این دیدار سرآغاز همکاری‌های بیشتر بین این دو نهاد گردد.

در ادامه، استاد محمدسلیم سلیمی معاون علمی-تدریسی نیز با تأکید بر تداوم همکاری‌های علمی- تخنیکی، خواهان همکاری‌های بیشتر در عرصه‌های جذب و استخدام فارغان و اشتغال‌یابی،‌ مساعد ساختن زمینه کار عملی برای محصلین، همکاری در برگزاری ورکشاپ‌های کوتاه‌مدت و سمینارهای علمی و همیاری با تیم تحقیق محصلان رازی در انجام تحقیقات میدانی، شدند.

وی همچنین از هیئت رهبری ریاست صحت عامه کابل خواست تا در چارچوب قوانین نافذه کشور تفاهم‌نامه همکاری را امضا و زمینه خدمات تحصیلی و اجتماعی را برای این مؤسسه فراهم نماید.

داکتر عبدالقدوس بریالی رئیس صحت عامه ولایت کابل نیز با ابراز سپاس از فعالیت‌های ارزشمند هیئت رهبری مؤسسه تحصیلات عالی رازی، بر تلاش هرچه بیشتر محصلین در جهت کسب علم و دانش و رعایت اخلاق طبابت و رفع نیازمندی‌های صحی جامعه تأکید ورزید.

الحاج داکتر ظاهرگل حدران رئیس شفاخانه چشم نور نیز با  تأکید بر اهمیت کسب علم و رعایت تقوا در دوره تحصیلی، گفت: ما تلاش می‌کنیم تا در چارچوب قوانین صحت عامه، با عقد تفاهم‌نامه همکاری، سهولت‌های علمی -تخنیکی را برای محصلین مؤسسه تحصیلات عالی رازی فراهم نماییم.

در پایان محفل، از هیئت محترم ریاست صحت عامه کابل، با اهدای لوح تقدیر از سوی هیئت رهبری مؤسسه تحصیلات عالی رازی تقدیر به عمل آمد و همچنین هیئت رهبری ریاست صحت عامه با تقدیم لوح تقدیر به اعضای هیئت رهبری، استادان و کارمندان این مؤسسه، ابراز تشکری نمودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *